Lidmaatschapsvormen L.T.C. De Schenge Arnemuiden (2022)

In dit overzicht worden alle vormen van lidmaatschap beschreven. Het lidmaatschap loopt van 1 januari t/m 31 december en wordt stilzwijgend voortgezet tenzij men zich uiterlijk 31/12 schriftelijk heeft afgemeld.

Nieuwe leden zijn van harte welkom! Regelmatig zijn er aanbiedingen voor nieuwe leden. Aanmelden als nieuw lid kan op ieder moment tijdens het jaar. Bij aanmelding na 15 juli zal er 30% korting worden verleend op onderstaande contributie bedragen. Aanmelden na 15 september geeft 50% korting.

Afmelden dient schriftelijk te gebeuren vóór 1 januari van het volgende kalenderjaar. Dit kan via het formulier op onze website of een email naar de ledenadministratie.

Lidmaatschap

Omschrijving

Contributie

Senior Lidmaatschap

Voor leden van 18 jaar en ouder

Een senior lid wordt ingeschreven bij de tennisbond (KNLTB), mag vrij tennissen op ons park volgens de regels van het baanreglement (zie website) en kan aan alle activiteiten van de club deelnemen. Bovendien kan een senior lid deelnemen aan de KNLTB competitie en KNLTB toernooien. Senior leden die op 1 januari nog geen 20 jaar oud zijn betalen slechts € 90 voor het jaarlidmaatschap. Het lidmaatschap wordt jaarlijks automatisch (stilzwijgend) voortgezet, tenzij men zich uiterlijk 31/12 schriftelijk heeft afgemeld.

€130 per jaar

Junior Lidmaatschap

Voor jeugdleden tot 18 jaar

Junior leden worden ingeschreven bij de KNLTB en mogen aan alle club-activiteiten voor de jeugd deelnemen. Zij krijgen een pasje met foto en mogen eveneens deelnemen aan de KNLTB Tenniskids competitie en KNLTB jeugd toernooien.  Een jeugdlid wordt senior lid in het jaar dat hij/zij 18 jaar wordt (maakt niet uit of de verjaardag aan het begin of einde van het jaar is). Junioren hebben beperkte rechten om ’s avonds vrij te spelen (zie details in het Baanreglement).

€55 per jaar

Competitie Lidmaatschap

Voor KNLTB leden van andere verenigingen

Een competitie lid is iemand die reeds lid is van een andere tennisvereniging en bij LTC De Schenge aan 1, 2 of 3 onderdelen van de KNLTB competitie meedoet. De 3 onderdelen zijn voorjaars-, mixed- en herfstcompetitie. Een competitie lid mag vrij spelen op ons tennispark tijdens de periode van zijn/haar competitie onderdeel. Competitieleden zijn (volgens de regels van de KNLTB) verplicht minimaal 4 keer deel te nemen aan het competitie onderdeel waarvoor is ingeschreven.

€40,- per competitie onderdeel per jaar, excl. team bijdrage

Competitie Lidmaatschap

Gemeente Middelburg

Volgens het samenwerkingsverband met de andere twee tennisverenigingen in de Gemeente Middelburg kan iemand die volledig lid is van MLTC of TV Dauwendaele tegen vergoeding van de jaarlijkse KNLTB contributie deelnemen aan de competitie bij LTC de Schenge.

€19 per jaar, excl. team bijdrage.

Toeristen Lidmaatschap

Voor het toeristenlidmaatschap komt iemand in aanmerking die kan aantonen dat zijn/haar primaire woonplaats buiten de provincie Zeeland is en die slechts sporadisch in Zeeland verblijft als toerist of bij familie. Hieronder vallen dus ook studenten die alleen tijdens het weekend/vakantie bij hun ouders logeren. Toeristenleden met een KNLTB-pas kunnen deelnemen aan officiële KNLTB toernooien. Toeristenleden zonder KNLTB-pas kunnen uitsluitend vrij spelen op ons tennispark en kunnen niet deelnemen aan de clubkampioenschappen.

€50 p/jr zonder KNLTB-pas

of

€70 p/jr met KNLTB-pas

Donateur

Donateurs zijn leden die niet (meer) actief tennissen maar de vereniging een warm hart toedragen en bij de club betrokken willen blijven.

€15,- per jaar

Nieuwe leden zijn verplicht om bij inschrijving hun IBAN-nummer op te geven. De jaarlijkse contributie wordt omstreeks februari afgeschreven per automatische incasso, tenzij de aanmelding voor lidmaatschap na februari is en daarom voor het eerste jaar betaald wordt via een betaalverzoek.

Kosten van baanhuur bedragen €15 per baan per uur. Bedrijven, instellingen of sponsoren kunnen voor een relatiedag of een personeelsuitje alle tennisbanen (inclusief het gebruik van de kantine en BBQ) huren voor € 60 per uur (met een minimum gebruik van 3 uur). De tarieven zijn exclusief consumpties. Categorie 1, 2 & 3 sponsors krijgen 30% korting op de huurtarieven.

Kosten voor het meenemen van een introducé bedragen €3.

Verenigingsleden die langer dan 3 maanden geblesseerd zijn, kunnen hun pasje inleveren bij de ledenadministratie en ontvangen aan het einde van het jaar een deel van het betaalde lidmaatschapsgeld retour. De terugbetaling is evenredig met het aantal maanden dat het pasje ongebruikt bij de ledenadministratie is geweest, exclusief de kosten van de KNLTB (€18 per jaar). Iemand die aan de ledenadministratie schriftelijk heeft gemeld niet te kunnen tennissen vanwege zwangerschap krijgt in december 3 maanden lidmaatschap terug betaald (excl. kosten KNLTB pasje).

Voor vragen of onduidelijkheden graag contact opnemen met de Ledenadministratie LTC de Schenge, per email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.