Jeugdcommissie

Onze commissie is er speciaal voor de jongere en oudere jeugd binnen LTC de Schenge. Wij plannen, organiseren en dragen zorg voor een goede uitvoering van alle zaken die met de jeugd te maken hebben. Je kunt daarbij denken aan jeugdbegeleiding, competitie en toernooien, maar ook aan leuke sociale activiteiten. Heb je leuke ideeën voor de jeugd neem dan gerust contact op met iemand van de jeugdcommissie.

De jeugdcommissie bestaat uit de volgende personen:

Caroline van Tilburg +31 6 83179229

Elisabeth Schroevers +31 6 42077595

Jeroen de Heide +31 6 51556372

Wij verzorgen o.a. de volgende activiteiten:

Instuif:

De Jeugdcommissie van onze tennisvereniging verzorgt regelmatig een Jeugd Instuif, waarbij vrijwilligers van de tennisvereniging de kinderen begeleiden om te tennissen. De vrijwilligers van de instuif zijn geen gediplomeerde tennistrainers! Ze zijn erop ingesteld de kinderen tijdens de Instuif een leuke tijd op de tennisbaan aan te bieden en hen te stimuleren in het sporten. Alle jeugdleden van de tennisvereniging zijn welkom naar de Instuif te komen. Ook vriendjes & vriendinnetjes die eens willen proberen of ze de tennis leuk vinden, zijn van harte welkom enkele keren mee te doen (voordat ze lid worden). In aanvulling op de Instuif, adviseren wij alle jeugdleden om les te nemen van onze (gediplomeerde) tennistrainer, die de kinderen de juiste basis aanleert voor het tennissen.

Kind-ouder toernooi:

daag je vader of moeder uit voor een tenniswedstrijd!

Competitie:

Tenniswedstrijden tegen leeftijdgenoten van andere dorpen!

Kennismaken:

Wil jij een keertje kijken of je tennis leuk vindt?

Kom dan vrijblijvend een keertje meedoen. Je kunt tennisracket en ballen van ons gebruiken!

Activiteiten kalender

Wordt op dit moment gemaakt voor 2023, volgt snel