L.T.C. De Schenge is een actieve tennisvereniging in Arnemuiden aangesloten bij de KNLTB en gevestigd aan de veerseweg 4 te Arnemuiden. De vereniging beschikt over 4 tennis banen (AA TennisRoad, met energiezuinige LED verlichting), een goed geoutilleerd clubgebouw met een gezellige bar en een zonnig terras. Het clubgebouw heeft een dames-en herenkleedruimte met douche. De vereniging bestaat uit een groot aantal actieve leden, die regelmatig een partijtje tennissen. Er worden allerlei toernooien gehouden (zie: agenda), al dan niet met een hapje van het drankje.

Direct aanmelden       Reserveren banen

OPENINGSTIJDEN

Dankzij onze all-wheather AA Tennis Rood banen kan er het hele jaar door getennist worden, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat!
Het clubgebouw is naast de competitie zaterdagen op de dinsdag en donderdagavond geopend. In de wintermaanden kan er 's avonds met verlichting gespeeld worden.

L.T.C. de Schenge
Facebook L.T.C. de Schenge  Instagram