Jasper Smit

Even mijzelf voorstellen:

Mijn naam is Jasper Smit, eigenaar van TSS, 29 jaar oud en ruim 10 jaar ervaring met het geven van tennislessen in de regio voor uiteenlopende doelgroepen: de allerjongsten, ouderen, recreanten en wedstrijdspelers. Mijn stijl van lesgeven is te kenmerken als persoonlijk, energiek, positief en opbouwend, waarbij ik de balans vind tussen inspanning en ontspanning. Daarnaast heb ik ruime ervaring met het uitbouwen en promoten van tennis in de regio, zo blijkt uit de aansluiting van verschillende tennisverenigingen bij de tennisschool.

Ik zet mijn kennis en ervaring in met het promoten van de tennissport op de clubs. Dit zal ik doen door Schooltennis, jeugdactiviteiten (voor bestaande leden en ledenwerving), clinics (junioren en senioren) te verzorgen en uiteraard de tennislessen (voor alle doelgroepen ).

​Zelf ben ik nog erg actief in het wedstrijdcircuit.

Zo heb ik deze winter meegedaan aan de wintercompetitie op LTC de Schenge/ LTC de Stoof.

Van het voorjaar speel ik zaterdag (TC Souburg) heren en mix (LTC de Schenge) competitie.

Van het najaar ben ik actief in de heren hoofdklasse (TV Veere).

Meer informatie is te vinden op: